9. 3. 2011

Společnost PASSERINVEST GROUP si vybrala ke spolupráci v oblasti PR Ewing Public Relations

Od druhé poloviny 90. let je PASSERINVEST GROUP jako investor a developer spojován převážně s BB Centrem v Praze 4 – Michli, které je jedním z největších a nejúspěšnějších developerských projektů v České republice.
„Ve výběrovém řízení obstála společnost Ewing PR nejen díky zajímavé nabídce, ale i kvůli dlouholetým zkušenostem, které na poli developmentu má,“ říká marketingová manažerka společnosti PASSERINVEST GROUP Hana Gottwaldová.

Na projekt PASSERINVEST GROUP budou v Ewing Public Relations spolupracovat Markéta Collins a Tereza Balatková.

Ewing Public Relations bude s PASSERINVEST GROUP spolupracovat na komplexním portfoliu PR aktivit, zajišťovat poradenskou činnost a realizovat konkrétní komunikační strategie. K jejím úkolům bude patřit také aktivní vyhledávání mediálních příležitostí k podpoře obchodní činnosti.

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.