6. 11. 2013

Rezidenční park Baarova získal Cenu čtenářů v 15. ročníku soutěže Best of Realty – Nejlepší z realit

V úterý 5. listopadu proběhlo v Kongresovém centru České národní banky v Praze vyhlášení výsledků prestižní soutěže Best of Realty – Nejlepší z realit 2013. Jedním z 16 projektů, které byly nominovány v kategorii Rezidenční projekty, byl i Rezidenční park Baarova. Rezidenční park Baarova, který v celkovém hodnocení rezidenčních projektů postoupil do užšího finále mezi čtyři nejlepší projekty, si z galavečera odnesl vítěznou trofej v kategorii Cena čtenářů. Ocenění převzali z rukou Mgr. Jany Hrabětové, ředitelky soutěže, pan Václav Černý, obchodní manažer Rezidenčního parku Baarova, a Ing. arch. Jan Hřebíček z ateliéru CMC architects.

Více na: www.baarova.cz

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.