6. 8. 2020

Multimediální showroom BB Centroom uspěl v soutěži Fénix content Marketing

Investiční a developerská společnost PASSERINVEST GROUP, a.s., uspěla se svým projektem multimediálního showroomu BB Centroom v soutěži Fénix content marketing. Projekt se výborně umístil ve dvou kategoriích – zvítězil v oborové kategorii Real Estate a zároveň byl oceněn třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu.

Soutěž Fénix content marketing každoročně uděluje ceny v oblasti content marketingu, přičemž oceňuje kreativitu, myšlenku i celkovou kvalitu zpracování konkrétního projektu. Ocenění je vždy jak pro zadavatele, tak pro realizátora projektu, čímž Fénix oceňuje rovněž kvalitní spolupráci vedoucí k vynikajícím výsledkům. Do letošního 7. ročníku dorazilo celkem 173 přihlášek ve 30 různých kategoriích, které porota složená z 36 porotců hodnotila ve dvou kolech.

Společnosti PASSERINVEST GROUP, a.s., se podařilo uspět ve dvou kategoriích. Její multimediální showroom s názvem BB Centroom sloužící mimo jiné k prezentaci BB Centra se stal vítězem oborové kategorie Real Estate, a porota ho rovněž ocenila třetím místem v kategorii Nejlepší distribuce firemního obsahu. „Jsem velmi potěšena, že porota ocenila náš inovativní přístup k prezentaci firemního obsahu prostřednictvím jedinečné multimediální místnosti, která dodává návštěvníkům pocit, že jsou součástí reálného prostředí. Díky našemu BB Centroomu jsme schopni zájemcům z řad našich klientů, odborníků, studentů i široké veřejnosti velmi názorně předvést současný stav i budoucí rozvoj BB Centra a během několika minut na jednom místě virtuálně navštívit sportoviště, školu, parky i dětská hřiště či ukázat současnou architekturu nebo zájemcům nabídnout kancelářské nebo retailové prostory,“ vyjádřila se k ocenění Kristýna Samková, Head of PR and Marketing, Passerinvest Group, a.s.

Výsledky letošního ročníku soutěže Fénix content marketing byly vyhlášeny 30. července 2020. S ohledem na aktuální koronavirovou situaci letos neproběhne slavnostní galavečer, ale jednotlivá ocenění budou předána během 15 menších eventů konaných v srpnu.

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.