2. 6. 2021

První showroom ASKO v České republice sídlí v BB Centru

Novinka na trhu, švédská značka ASKO přináší inspiraci chytrého a designového řešení spotřebičů za hranicí dokonalosti a komfortu

 Nová prestižní značka domácích spotřebičů ASKO na českém trhu otevírá první svůj showroom v České republice v pražském BB Centru v budově Beta. Předváděcí prostory o rozloze 162,5 m2 se otevřou v červnu 2021. Architektonický návrh showroomu nezapře inspiraci Skandinávií a poskytne svým návštěvníkům jedinečný zážitek komfortu a dokonalosti. Budovu Beta, kde bude nový showroom umístěn, vlastní a spravuje Koncern Passerinvest.

ASKO je již více než 70 let synonymem exkluzivních spotřebičů, které přinášejí do domácností dokonalý soulad inovativních technologií a moderního, nadčasového designu v duchu skandinávských hodnot: spolehlivosti, péče o rodinu i zdraví a ohleduplnosti k přírodě i lidem. Značka ASKO nabízí spotřebiče pro vaření, uchovávání potravin nebo péči o prádlo, a to vždy s nejnovější technologií a funkcemi, vyzkoušenými šéfkuchaři a profesionálními provozy. Je tedy zaručené, že nyní nově uspokojí i tu nejnáročnější klientelu také v České i Slovenské republice.

Zákazníci se budou moci s domácími spotřebiči ASKO a jejich prémiovou kvalitou poprvé seznámit v novém showroomu v BB Centru na pražské Brumlovce v budově Beta ve Vyskočilově ulici 2A, a to od června 2021. Architektonický návrh showroomu vychází z konceptu ASKO, který bylo možné vidět například na prestižním mezinárodním veletrhu elektroniky a domácích spotřebičů IFA v Berlíně nebo v dalších zemích, kde jsou spotřebiče ASKO v nabídce. Poskytne návštěvníkům úchvatný zážitek za hranicí komfortu a dokonalosti, inspirovaný Skandinávií. Autorkami projektu jsou architektky Maša Kresnik a Saša Hribernik.

Multifunkční BB Centrum je pro nový showroom luxusních spotřebičů ASKO, určených pro kuchyně a prádelny, naprosto ideální. Sídlí zde mnoho prestižních tuzemských i zahraničních společností, je zde rozsáhlá rezidenční oblast a skvělá dopravní dostupnost i parkovací možnosti. Naše spotřebiče jsou technickou i designovou špičkou, která přináší radost z každé činnosti,“ uvedla Regina Netolická, Head of Marketing CZ/SK.

Jsme vděční za tak úžasné skloubení hodnot naší společnosti a našich nájemců. Nadčasový design, kvalitní zpracování a ohleduplnost vůči životnímu prostředí, jsou hodnoty značky ASKO, ale i my se tytéž kvality snažíme prosazovat v našich projektech. Zákazníci se tu tak budou moci seznámit s designovou špičkou domácích spotřebičů v prvotřídním prostředí,“ uvedla Lenka Preslová, vedoucí obchodního oddělení společnosti Passerinvest Group.

Budova Beta má 9 nadzemních a 3 podzemní podlaží a nachází se v centrální části BB Centra, na hlavní třídě Vyskočilova u nového Náměstí Brumlovka. Pochází z dílny architektonického studia Aulík Fišer architekti a byla dokončena v roce 2005. 

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.