3. 5. 2018

První bytový panelák zbourán

BB Centrum na Praze 4 mělo ještě donedávna mezi moderními administrativními a rezidenčními budovami pozůstatek z komunistické éry, čtyři nevzhledné paneláky (postavené v sedmdesátých letech minulého století jako ubytovny pro stavební dělníky budující Jižní město). Dva z nich (v posledních letech sloužily jako administrativní objekty kategorie C) byly, jako první v Praze, během deseti dnů strženy a na jejich místě vyroste v příštím roce nový bytový dům se 172 byty pro krátkodobý a dlouhodobý pronájem. PASSERINVEST GROUP, developer projektu, tak v BB Centru rozšiřuje nabídku rezidenčního bydlení a reaguje na aktuální poptávku trhu.

Úspěšná demolice starého panelového domu započala v březnu 2018 a probíhala formou postupného rozebírání za plného provozu v okolních bytových i administrativních budovách i na komunikacích. V těchto dnech zde probíhají finální práce, odvoz suti apod. a místo je upravováno a připravováno pro stavbu bytového domu. Snahou developera projektu, společnosti PASSERINVEST GROUP, bylo provést demolici co nejrychleji a s co nejmenším narušením práce a provozu v areálu BB Centrum.

Společnost PASSERINVEST GROUP chce zachovat charakter, typologii místa a plánuje zde na přelomu roku 2018-2019 začít se stavbou nového bytového domu s nájemními byty podle návrhu architektonické kanceláře Aulík Fišer architekti. 
„Naší dlouhodobou strategií je budovat skutečné město, zachovávat jeho typologii a urbanismus a modernizovat ho zevnitř nikoli rozpínat do kraje. Chceme, aby BB Centrum bylo plnohodnotnou městskou částí, kde se bydlí, pracuje a kde se především žije. Proto nenecháme stát dnes již nevyhovující panelák, na kterém bychom mohli provést pouze nejnutnější úpravy a rychle ho nabídnout na trh, ale chceme, aby zde stál moderní špičkový bytový dům s komfortem odpovídajícím aktuálním požadavkům na bydlení,“ vysvětluje Radim Passer, předseda představenstva PASSERINVEST GROUP, a.s. 
Na pozemku necelých 6 000 m2 vyroste bytový dům s retailem v parteru. V části bude apart hotel se 78 byty pro krátkodobé pronájmy, např. pro manažery a zaměstnance firem, které v areálu sídlí či pro návštěvníky Prahy, druhá část bude mít 94 bytů pro dlouhodobé pronájmy tedy byty, kterých je v Praze stále nedostatek. Budova bude mít 4 podzemní podlaží s 210 parkovacími místy. V celém parteru tak bude vybudován prostor pro obchodní jednotky a služby pro veřejnost. Dokončení objektu je plánováno do konce roku 2020.

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne:
Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept.

PASSERINVEST GROUP, a.s.
Tel.: (+420) 221 582 111
E-mail: Kristyna.Samkova@passerinvest.cz
www.passerinvest.czwww.bbcentrum.cz

Marcela Štefcová
Crest Communications a.s.
Mobil: (+420) 731 613 669
E-mail: marcela.stefcova@crestcom.cz

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.