15. 7. 2020

Online magazín o Krčském lese a okolí, který v digitální podobě funguje již přes dva roky, se dočkal svého prvního fyzického vydání

Speciální číslo o rozvoji lokality Nové Roztyly vyšlo letos na jaře. Kromě několika aktualit, zajímavostí a historických článků o lokalitě Krčského lesa v něm najdete hlavně spoustu informací o projektu Nové Roztyly a plánované rekultivaci brownfieldu Interlov, který se nachází mezi Krčským lesem a magistrálou.

Součástí časopisu je i praktická mapa se zaznačením výletních cílů a míst, o kterých se v tomto čísle můžete dočíst. V mapě najdete také umístění nových sportovišť, která byla v posledních letech otevřena ve vznikajícím parku Nové Roztyly.

Další informaci i časopis ke stažení je zde k dispozici.  

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.