28. 2. 2017

BB CENTRUM DALO SVÉMU WEBU NOVÝ KABÁT

BB Centrum, multifunkční areál na Praze 4, spustilo nové webové stránky. Ty odpovídají současným trendům on-line komunikace a internetové prezentace, jsou uživatelsky přehlednější a mají responzivní design, díky kterému se stránka přizpůsobí všem stolním i mobilním zařízením. „S novým webem přišel i nový styl komunikace s podtitulem „Jedno místo, jeden den“, který charakterizuje BB Centrum nejen jako unikátní administrativní projekt, ale také jako atraktivní místo pro bydlení, s mnoha obchody, restauracemi i místo s širokou nabídkou služeb včetně mateřské a základní školy a prostoru pro sportovní a volnočasové aktivity,“ doplňuje Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept., PASSERINVEST GROUP, a.s.

BB Centrum, které již více než 20 let buduje a neustále rozvíjí developerská společnost PASSERINVEST GROUP, a.s. přichází s novými webovými stránkami, které jsou navrženy s ohledem na co nejjednodušší orientaci a komunikaci směrem jak ke stávajícím klientům, návštěvníkům a lidem, kteří přicházejí do BB Centra poprvé, tak směrem k novým potenciálním zákazníkům, kteří by tuto adresu zvolili jako sídlo své firmy.

Pro ucelený obraz BB Centra jako multifunkčního areálu je využita i letecká mapa, která slouží k doplnění informací o jednotlivých budovách a nabízí lepší orientaci v přehledu služeb, restaurací, kaváren, sportovišť, parků apod., vždy s vyznačeným místem, kde se právě uživatel nachází.

Nový podtitul komunikační kampaně „Jedno místo, jeden den“ prezentuje pět klíčových oblastí, v nichž spočívá unikátnost a komplexnost BB Centra:

  • BB Centrum jako jedinečná lokalita pro nájemce z řad firem, které hledají špičkové kanceláře, bez ohledu na to, zda se jedná o mezinárodní korporaci nebo třeba český start-up
  • BB Centrum jako město ve městě – široká nabídka služeb a obchodů, kde lze vše zařídit během jednoho dne
  • BB Centrum s dostupným a komfortním parkováním v Praze – veřejná parkoviště
  • BB Centrum s netradičními místy pro práci i relaxaci, jako jsou střešní zelené terasy a také pěkné parky s upravenými a zelenými plochami i dětským hřištěm, kde je Wi-Fi free samozřejmostí
  • BB Centrum jako centrum gastronomie – přes 20 možností stravování s výběrem světových i českých kuchyní, včetně vegetariánské

Nový styl komunikace BB Centra směrem k novým, potenciálním i těm stávajícím klientům a širší veřejnosti je doplněn o dvě nové videoprezentace s podtitulem „Jedno místo, jeden den“.

Videa jsou ke zhlédnutí zde: Jedno místo, jeden den video 1, Jedno místo, jeden den video 2.

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne:

Kristýna Samková, Head of PR and Marketing dept.
PASSERINVEST GROUP, a.s.
Tel.: (+420) 221 582 111
E-mail: Kristyna.Samkova@passerinvest.cz
www.passerinvest.czwww.bbcentrum.cz

Marcela Štefcová
Crest Communications a.s.
Tel.: (+420) 222 927 125
Mobil: (+420) 731 613 669
E-mail: marcela.stefcova@crestcom.cz

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.