20. 5. 2004

BB CENTRUM A NOVÁ MARKETINGOVÁ STRATEGIE

Od roku 1998, kdy byla v BB Centru postavena budova C (mimochodem vznikla jako vůbec první moderní administrativní budova v Praze mimo centrum města), se na českém realitním trhu mnohé změnilo. Kancelářských budov evropského standardu každým rokem přibývá, a tak o obchodním úspěchu developera stále více rozhoduje vedle smluvních parametrů nájemního vztahu, dopravní dostupnosti, šíře služeb a bonity adresy také marketingová strategie. Navíc se o výběru sídla nadnárodních společností často rozhoduje v zahraničí. V této situaci je jasně formulovaná a správně cílená marketingová strategie důležitou součástí rozhodovacího procesu. Společnost Passerinvest Group se proto ve spolupráci s londýnskou agenturou Kugel zformulovala argumenty, proč právě BB Centrum je především v evropské, ale i v české nabídce kanceláří tou správnou adresou. Nová marketingová strategie přichází s dostavbou budovy ALPHA, která je první stavbou BB Centra – Jih, postavenou na druhé straně Vyskočilovy třídy. Nyní se pokračuje stavbou BETY a ještě na tento rok je plánován začátek výstavby budovy GAMMA. Chystá se i celková přestavba Brumlovky v unikátní wellness centrum nové generace. Znalost značky „BB Centrum“ by měl podpořit i připravovaný celopražský navigační systém.

„Dobrou adresu tvoří dobrá jména. Jsem ráda, že jsme součástí BB Centra,“ říká Carolyn A. Cook, generální ředitelka společnosti 3M. „Mít sídlo firmy přímo na hlavním dálničním uzlu České republiky a zároveň být čtyři minuty od centra Prahy je víc než výhoda. Je to nutnost,“ tvrdí Pavel Kalášek, generální manažer společnosti Hewlett-Packard. Právě tyto dvě prestižní společnosti se staly před lety prvními nájemci BB Centra. Po nich následovala další zvučná jména: Eurotel, T-Mobile, GE Capital Bank, Microsoft, Czech Puma Dassler atd. Všechny dokončené budovy jsou dnes plně a dlouhodobě pronajaty; z BB Centra se stal administrativní park s progresivní urbanistickou koncepcí a velkým potenciálem rozvíjet se i v následujících letech. Právě spokojenost a exkluzivní skladba klientů je silným argumentem nové marketingové strategie, o níž Zbyněk Passer říká: „Nové marketingové materiály komunikují vize, pocity a očekávání, spojená s BB Centrem prostřednictvím autentických svědectví klíčových osob –ředitelů společností, které dnes u nás sídlí. Materiálům dominují barvy a styly, textové komunikaci spíše heslovitá vyjádření.“ K načasování kampaně Zbyněk Passer dodává: „S agenturou Kugel, specializovanou na marketingové kampaně developerských projektů, jsme vytvořili strategii o třech etapách a stanovili systém a způsob prezentace projektu na tři roky dopředu. Jednotlivé nástroje kampaně se vhodně doplňují a přísně sledují zachování nově definovaného corporate image. S prvními marketingovými materiály se již mohli seznámit návštěvníci veletrhu MIPIM letos v březnu v Cannes.“

Více informací a fotografie v tiskové kvalitě Vám poskytne

Kristýna Samková

Head of PR and Marketing department

Kamila Žitňáková

Crest Communications a.s.

PASSERINVEST GROUP, a. s.

Passerinvest Group (dále Passerinvest) je ryze český stavitel a investor. Společnost byla založena Radimem Passerem již v roce 1991 a od té doby získala řadu zkušeností s výstavbou administrativních a komerčních budov, rezidenčních objektů i občanské vybavenosti.
Passerinvest je jako odpovědný urbanistický developer od roku 1998 spojován převážně s Brumlovkou (BB Centrum) v Praze 4, která je jedním z největších a nejúspěšnějších urbanistických projektů nejen v České republice, ale v celé Evropě. Dalším významným projektem v portfoliu společnosti jsou Nové Roztyly, konkrétně brownfield bývalých jatek areálu Interlov, kde by v budoucnosti mělo vzniknout místo s příjemným bydlením s velkým parkem, doplněné o služby široké veřejnosti a administrativní funkci. Principy městské výstavby a dlouhodobě udržitelný rozvoj Prahy i České republiky jsou součástí vize společnosti Passerinvest, která si díky svému odpovědnému přístupu vybudovala velmi dobré jméno jak na domácí, tak na mezinárodní úrovni. Zásluhu na tom má nejenom kvalita realizovaných projektů a vysoká úroveň poskytovaných služeb, ale i smysl pro fair-play, zákaznický přístup a také zodpovědnost vůči společnosti i životnímu prostředí.