Chcete být součástí moderního projektu? Setkávat se s inspirativními lidmi a tvořit novou komunitu? Hledáme posilu do našeho týmu. Pokud vás nabídka této otevřené pozice zaujme, tak se nám ozvěte. Pozice se otevírá v projektu FLEKSI, který nabízí sdílené kanceláře a místo pro coworking v Budově B, Beta a Filadelfie na Brumlovce v Praze 4.
Hledáme profesionální a organizovanou kolegyni/kolegu na pozici Receptionist & Reception Lead. Tato pozice kombinuje klíčové zodpovědnosti recepčního a zároveň přináší team lead roli s odpovědností za koordinaci a řízení recepčního týmu. Úspěšný kandidát bude zajišťovat hladký chod recepce, efektivní komunikaci s návštěvníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické péče která/ý bude nejen prvním kontaktem pro naše klienty, ale také administrativní oporou našeho teamu – pomůže s hladkým chodem kanceláře a zajištěním office záležitostí v rámci provozu center a eventů.
Nástup: ideálně ihned, případně dle dohody.
Více informací o společnosti najdete na www.fleksi.cz.
Co bude náplní práce?
- Profesionální péče o klienty i prostory společnosti FLEKSI
- Přijímání a uvádění klientů, hostů a obchodních partnerů
- Příprava a koordinace zasedacích místností
- Koordinace a řízení recepčního týmu
- Budování přátelské a vstřícné komunity v prostorách FLEKSI
- Běžná administrativa – objednávky kancelářských potřeb, sledování stavu zásob a inventáře, kurýři, zajištění včasného objednávání potřebného materiálu jak pro provoz, tak pro eventy, občerstvení, fakturace a další provozní úkoly
- Podpora Operations Managerky v oblasti denního chodu kanceláře
- Podpora General Managerky a sales teamu – poskytování administrativní a organizační podpory, pomoc při přípravě a správě interní dokumentace, reportů a prezentací pro vedení, koordinace a příprava pravidelných porad, schůzek a setkání s interními a externími partnery
- Komunikace s dodavateli
- Podpora při pořádání firemních akcí a komunitních eventů
Koho hledáme?
- Min. SŠ vzdělání
- Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, práce s interními systémy, kalendáře, tabulky, sdílené dokumenty apod.)
- Předchozí zkušenost na recepci nebo v administrativě podmínko
- Organizační dovednosti
- Vysoká míra samostatnosti – být schopen/schopna řešit ad-hoc problémy a mít aktivní / samostatný přístup k řešení provozních úkolů
- Příjemné, reprezentativní vystupování a proklientský přístup
- Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita a ochota učit se novým věcem
- Komunikativní angličtina (alespoň B2 – komunikace s klienty i v angličtině)
- Čeština na úrovni rodilého mluvčího nebo minimálně C1
Co nabízíme?
- Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí
- Možnost být součástí nového a moderního pracovního prostoru na Brumlovce
- Zázemí stabilní české společnosti (součást koncernu Passerinvest)
- Nadstandardní zaměstnanecké benefity
- Odpovídající mzdové ohodnocení
Místo práce: Praha 4
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: hr@passerinvest.cz.